2017. november 17., péntek

Karakterek,akik hasonlítanak rám

Sziasztok!
Sajnálom, hogy csak ma hozom a bejegyzést, és nem tegnap,de teljesen ki ment a fejemből. Ma egy olyan bejegyzéssel készültem számotokra,amiben olyan szereplőkről fogok írni,akik hasonlítanak rám valamiben.

Leiner Laura-Szent Johanna Gimi:

2 szereplőre is hasonlítok ebben a sorozatban.Renire, hiszen ugyanolyan könyvmoly vagyok,mint ő,mellesleg én is imádom a The Beatles-t és nekem is van egy úgymond Cortez-dobozom, amiben minden féle élményemmel kapcsolatos emlékemet őrzöm. Virágra is. Virág hangulatingadozása igaz rám. Ki tudna ma már elképzelni,hogy régen mindig feketébe voltam és FOB-ot hallgattam? Hát én nem.


Stephenie Meyer-Alkonyat:

Bella sok mindenben hasonlít rám. Úgy érzem ő az a szereplő,akire a legjobban hasonlítok az összes könyv közül,amit olvastam.Mind a ketten rendkívül érzékenyek vagyunk,könyvszeretők,feláldozók és törődőek. Bella története és cselekedeteivel teljes módon egyet értek, mindent én is ugyanúgy tettem volna, mint ő. Ezért is érzem úgy,hogy hasonlítunk egymásra.


J.L.Armentrout-Obszidián:

Katy egy karakter,akivel szintén hasonlítunk, és nem csak abban,hogy mindketten imádjuk  a könyveket. Katy egy olyan személyiség,aki sosem adja fel. Harcol önmagáért, de leginkább azokért az emberekért akiket szeret. Mindent megtesz azokért,akik számára fontosak, és akár a saját épségét is kockára teszi.Emiatt is tudok azonosulni vele.

Jenny Han-A fiúknak,akiket valaha szerettem:

Lara Jean szerelmes leveleket ír. De nem annak a srácnak,akibe szerelmes, hanem azoknak a srácoknak,akikbe szerelmes volt. Ezzel zárja le a sráchoz kötődő kapcsolatát. Ez pedig egy olyan dolog,amit én is csináltam egyszer egy srác miatt. Emiatt van meg köztünk a kapcsolat.

Jojo Moyes-Mielőtt Megismertelek

Louisa egy olyan karakter, akivel rendkívül hasonlítunk. Nem tudnék kiemelni kimondottan dolgokat, hogy miért, inkább azt mondom, hogy az egész személye olyan mint amilyen én vagyok. Konkrétan Louisa én vagyok felnőtt korban. Nagyon közel érzem magam hozzá, ezek miatt.



Hino Matsuri-Vampire Knight:

Ez kicsit nehéz indoklás lesz. Szóval... Negyedikes koromban láttam először a könyvből készült animét, amiben a kedvencem Rima lett, akivel rendkívül azonusolni tudtam. Ám mégis most ha visszanézek rá, inkább Yuukira hasonlítok.Mindenesetre ez a két lány összerakva vagyok én.

E.Lochart-A Hazudósok

A történet főszereplőjével egy közös vonalunk van, ám úgy véltem még is megszeretném említeni őt.Cady-nek migrénje van, ahogyan nekem is. A történetről nem szeretnék írni,és kifejteni, hogy miért is van neki migrénje, hiszen akkor lelőném az egész könyv lényegét. Nem gyakran olvasok főszereplőkröl, akinek erős fejfájása van, és most rendkívül ,,örülök" neki, hogy találtam egy szereplőt, akivel együtt tudok érezni emiatt.

John Green-Csillagainkban a Hiba

Nem hiszem, hogy nagyon meglapőnek találjátok, hogy megjelent ez a könyv is ezen a listán is. Hazel Grace Lanchester történetét nagyon rég óta ismerem kitűnően. Nem is véletlenül említettem meg ezen a listán. Hazel gondolkodás módja olyan, mint az enyém. Szerencére, én jól vagyok, sosem kerültem veszélybe,mint ő, de tudom, ha úgy lenne, ugyanúgy cselekednék, mint ahogyan ő abban az esetben.

Anne Frank-Anne Frank naplója

Anne egy olyan kislány, akinek borzasztó dolgokon ment keresztül, mint nagyon kevesen.Rendkívül sajnálom őt, hiszen még nagyon fiatal volt.Anne egy olyan lány, akinek hasonló gondolatai voltak, mint nekem vannak.Ő is író szeretne lenni, ezek mellet pedig tini lenni, aki a korstársaival van. Sajnálatos módon ez nem adatatott meg neki. Rendkívül sajnálom szegényemet.


Rainbow Rowell-Fangirl:

Cath imád egy sorozatot, szinte már betegesen,és arról is ír fanfiction-öket. Emelett Cath nem sokat barátkozik, bebúrkózik a kis könyves világába, ahol rendkívül sok időt tölt el, talán túl sok időt is. Mindezt addig teszi,ameddig meg ismeri Levi-t aki kedvesen, de kirángatja őt. Cath meg én mindketten írunk elég rég óta, és mindketten egy kicsit elzárt világban,a saját világunkban élünk.


J.K.Rowling-Harry Potter:

Hermione Granger: Hermione egy olyan karakter,akire mi mind felnézük és találunk valami közöset benne és magunkban. Személy szerint én rendkívül hosszú idő óta felnézek rá. Ő volt az első személy,akit példaképként tartottam a könyves világban. Hermione rendkívül okos, és ezt nem is rejti el,sőt büszke rá,ahogyan szorgalmára is. Ezt a dolgot például tőle tanultam el,azóta nem is rejtegetem azt,hogy mennyit tanulok.


Ennyi lett volna mára. Remélem tetszett nektek. Nemsokára érkezem a következő bejegyzéssel. Addig is sziasztok,
Margaréta Blogger



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése