2017. november 12., vasárnap

Az első Nanowrimo,amiben részt veszek

Sziasztok! 
Kicsit több,mint egy hónappal ezelőtt írtam arról,hogy mióta is írok egy blogposztban. Ha azt nem olvastátok, meg tehetitek most itt.

Képtalálat a következőre: „nanowrimo”Szóval nemrég elhatároztam, hogy elkezdek újra naponta írni. Elvileg októberben is írtam volna minden nap,de valahogy sosem sikerült végül,max egyszer-kétszer. Ezért, amikor megláttam, hogy Novemberben újra lesz Nanowrimo, elhatároztam, hogy ideiben most akkor én is részt veszek.
Ha valaki nem ismerné a Nanowrimo-t akkor most gyorsan el is mondanám. National Novel Writing Month- vagyis Nemzeti Könyv Író Hónap. Az az egész lényege, hogy írj meg egy könyvet az elejétől-a végégig egy hónap alatt,amit már régóta tervezel,csak még nem szántál rá időt.
Én ez előtt elkezdtem írni egy könyvet,2 évvel ezelőtt, csak abbahagytam egy kis időre(blogbejegyzésemben bővebben). Ezért, plusz egy pár dolog miatt is döntöttem úgy, hogy én kicsit másképp fogom eltölteni ezt a hónapot.
Először is nem kezdek el egy új könyvet, hanem folytatom a sajátomat. Nem terveztem egy egész könyvet megírni ebben a hónapban több ok miatt is:
1.) Nem szeretném, hogy elhamarkodjam,elsiesssem a könyvemet
2.) Nincs is igazán rá időm( khmmm... Gimis vagyok)
3.) Nem szeretném az írást átfordítani egy olyan dologgá,ami miatt stresszelek, amit meg kell tervezni,és bekell építeni az időben, úgy ahogyan a tanulós cuccokat is.
Kapcsolódó kép
Ezért is döntöttem úgy,hogy a többiekkel ellentétben én nem egy egész könyvet kezdek el írrni, teljesen előlröl,hanem csak folytatom a sajátomat,és arra használom ezt a hónapot, hogy minél többet írjak a saját szórakoztatásomra,és azért, hogy végre átlendüljek azon a ponton, ahol abbahagytam 2 évvel ezelőtt. Én épp ezért is tűztem ki 5 000 szót, főcélként erre a hónapra és örömmel mondhatom, hogy elég jól állok a dologgal,bár sajnos nem sikerül,hogy minden nap írjak, hiszen ismétlen Gimis vagyok és rendkívül sok helyre kell mennem/kell tennem a hétköznapok alatt.Hozok is nektek pár videót,képet,ami nekem rengeteget segített/segít ebben a hónapban. Mindenkinek rendkívül ajánlom azt, hogy részt vegyen a NaNoWriMo-ban.

Zenelejátszási lista, amit hallgatok(Katesbookdate- által létrehozott): https://open.spotify.com/user/bentlyw2/playlist/75xNuJbwWvwJyEODSlYLqa

Egy videó, amiben jó ötletek vannak, jó lenne rá előfizetni, de igazából, nincs annyi pénzem erre.






 +autumn, fall, and starbucks képwinter, marshmallow, and chocolate kép fall, autumn, and pumpkin kép




Ennyi lenne mára. Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. :)
Nemsokára Írok,
Addig is Sziasztok,
Margaréta Bloggger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése