2017. október 8., vasárnap

Írói Történetem

Sziasztok!

Sajnálom, hogy nem tudtam írni Csütörtökön,csak nagyon elfoglalt voltam és színházban jártam. Az Abigélt néztem meg az Operett színházban, a Nagyszüleim jóvoltából,hiszen ők vették nekem és anyukámnak a jegyet a 16.születésnapom alkalmából.(Igen,végre én is Sweet Sixteen vagyok).

Tehát az én írói történetem nagyon régre vezethető vissza.Egészen kiskoromban is szerettem történeteket kitalálni, viszont nem szerettem ha felolvasnak nekem, inkább magamnak olvastam elég kicsi korom óta. Arról, hogy milyen tipusú könyveket szeretek olvasni meg tudhattok bővebbb információkat itt és itt.

Negyedikes korom előtt csak olvastam,még nem írtam.Majd negyedikes koromban elkezdtem írni az első könyvemet.A történet a kedvenc animémen alapszik, a The Vampire Knight-on(akkoriban oda voltam értük), a főszereplő legjobb barátja Rima és Shiki volt,hiszen ők a kedvenc szereplőim.Egy éven keresztül írtam azt a történetet.Majd abbahagytam és egy újabb könyvet kezdtem el írni. Az első történetem már nincs meg sajnos,mivel az első laptomon volt, amit sikeresen leöntöttünk egy agyoncukrozott epres teával a legjobb barátnőmmel,amit a gép nem szeretett annyira.
Képtalálat a következőre: „the vampire knight”
A kedvenc animém,The Vampire Diaries


Ötödikesként nem írtam, majd hatodikban elkezdtem olvasni a következő könyvemet, aminek az Egy Lány Története címet adtam.Ezt kisebb részletekben posztoltam az akkori blogomra, ahol lányos dolgokkal és a The Vampire Diaries sorozattal foglalkoztam.Ezt a honlapot nem szerkesztem, de ha szeretnétek megnézni, megtehetitek itt. Ez a történet meg van egy csomó formában.Be vallom őszintén ezt a történetet évi legalább háromszor elolvasom.
Kapcsolódó kép

A következő történetet pedig hetedikben kezdtem el írni,rögtön miután befejeztem az előzőt.Ezt a történetet 2 évig rendszeresen írtam. Volt amikor egy teljes napon keresztül is.Nagyon belemerültem a történetebe, a történet ötletét egy reggel kaptam,hiszen megálmodtam.Érdekes dolog, de ez azóta többször is előfordult velem,de azok a történetek egyenlőre még várakoznak a megírásra.A történet amit hetedikben kezdtem el,majd nyolcadikban folytattam rendkívül hozzám nőtt.Ez eddig mind szép és jó volt. Eddig.Majd történt egy változás kilencedikben, vagyis tavaly.A történetet több helyről írtam, az elejétől, a közepétől és a végétől is,hangulattól függött, hogy épp melyiket. De kilencedik elején az akkor még 14-15 éves énem megakadt.Nem tudott mit írni. Jelentősen hozzájárul ehhez, hogy tavaly nyelvi előkészítőre jártam és inkább a nyelvekkel foglalkoztam emiatt.Ez így is maradt egy hosszadalmas ideig.Kapcsolódó képMajd egy héttel ezelőtt megígértem magamnak, hogy minden nap szánok 30 percet írásra és 30 percet olvasásra is,hiszen valahogy kezdek kiesni mindkettőből időhiány miatt.Örömmel közölhetem veletek, hogy írtam.Igaz, nem sokat. Összesen 2,5 oldalt, de azt két nap alatt azaz 1 óra alatt.Ami azért szerintem nagy dolog, hiszen több mint egy éve nem írtam ennyit.Szeretném az írási/olvasási időmet megtartani, bár nem tudom mennyire fér össze azzal,hogy az ember lánya középiskolás.Mindesetre nem kell aggódni, hiszen nemsokára itt van az őszi szünet,amire több dologt is szerveztem.Drukkoljatok, hogy sikerüljön mindent megcsinálni.
Nagy ölelést mindenkinek!
Nem sokára írok, addig is sziasztok:
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése