2017. október 26., csütörtök

Halloween-i könyv ajánlás

Sziasztok! 
Ma összeállítottam 5 könyvet/könyvsorozatot, amit Halloween-táján olvasni lehet, a könyvek nincsenek más sorrendben,annyi a feltétel, hogy én olvastam már. :D

Kami Garia- Margaret Stohl: Caster-krónikák

A sorozat csak négy részes, de ez ne legyen megtévesztő, hiszen mindegyik rész 700-800 oldal,kisbetűs és sok időt vesz igény, mindemelett nehéz tartani. De ez ne rémisztjen vissza titeket, hiszen fantasztikusak. A történet is egyedi, okés a kiválasztott részt elteketinve. Tökéletes az évnek erre a részére.

Sarah Blakley-Cartwright: A lány és a Farkas
A könyv egy piroska és a farkas újra mesélés, ám ezúttal nem lehet tudni egy ideig,hogy mégis kicsoda a farkas. A történet letehetetlen, és miután elolvastuk a könyvet akár meg is nézhetjük a belőle  készült filmet, amit két fantasztikusan helyes srácot láthatunk, Max Irons-t és Shiloh Fernandez-t.

Nem sokszor említettem ezt a sorozatot eddig a blogomon. Igazából ez a legesleg tökéletesebb könyv,amit el lehet olvasni Halloween-kor. A lány mindenféle furcsa dolgokat lát,amikről nem tudjuk, hogy valóban meg történtek-e.
A könyv igazából egy manga, ami egy sorozat első része, összesen 19 rész van, ne haragudjatok, de azt most nem fogom mind beilleszteni képként.A történetet nem csak Halloween alkalmából jó, nem nagyon ijesztő, szóval az ijedősöknek(mint saját magam) is rendkívül ajánlom.

A múlt héten fejeztem be a triológiát,szóval én is benne vagyok a Halloween-i ajánlásba. Szerintem ez a triológia rendkívül vicces,megindító,izgalmas és érdekes is. A történet folyamán a részese lehetsz a történetnek. Én például végig azt éreztem, hogy a különlegesek egyike voltam, hiszen a főszereplő srác Jacob velem egyidős. Ajánlom a film megnézését is, de mindenek előtt a könyveket.
+1 Novella:
A könyvet rendkívül tudom ajánlani,hiszen nagyon jó kis rövid történetek találhatóak benne. Viszont azt elmondanám, hogy nem nagyon ajánlom lefekvés előtti olvasmányként.

Ennyi lett volna mára. Remélem élelvéztétek. Kitartást mindenkinek holnapra, mindent bele a sok dolgozatban! Már nagyon közel az őszi szünet, hisezn holnap van az utolsó nap előtte. Előre is jó pihenést, vasárnap jelentkezem.
Margaréta Blogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése