2017. augusztus 5., szombat

Colleen Hoover · Tarryn Fisher Soha, ​de soha 2. Értékelés

Sziasztok! Ma egy könyv értékeléssel készültem számotokra. A könyv pedig nem más mint a Soha,de Soha 2. A könyvről való lényeges tudnivalókat itt olvashatjátok. Az előző kötetről is írtam egy értékelést, amit itt olvashattok el. Lássunk is neki:

Sok mindent megtudtunk a történtekről és a múltról.Rendkívüli formátum ez,amiben a könyv van írva. Egy ülő helyemben elolvastam. Mondjuk azt nem annyira értem, hogy ezt a 3 könyvet miért nem lehetett egy könyvben kiadatni. Nekem ezzel mindig bajom volt. Például itt ugye nálunk a Magnus Bane sorozat és az Árnyvadász sorozat is mind 10 részes, és egy könyv olyan 50 oldal. Ezeket Amerikában egybe adják ki. Szerintem ha ezeket így adatnák ki, akkor sokkal többen megvennék egyben 3500Ft-ért. De így, hogy egy könyv 50 oldal és egy olyan ezres nem éri meg. Kizárt hogy megvegyek olyan 600-700 oldalt 10.000-Ft.-ért. Na szóval vissza a témára. Rájöttem, hogy hatalmas hibát követtem el azzal, hogy úgy olvastam el,hogy még a harmadik rész nem jelent meg. Jelenleg kaparom a falat a harmadik részért. Remélem minél előbb megjelenik, bár szerintem rá fogom magam szánni nemsokára és elolvasom angolul a harmadik részt.
Kapcsolódó kép

SPOILERES  RÉSZ:
Silast továbbra is imádom. Annyira lovagias és igazi szívtipró.Imádtam azt a jelenetet, amikor Charlie Silassal álmodott,miközben Silas a közös leveleiket nézte át. Landon( Silas öccse) aranyos és megbízható srácnak tűnik. Kíváncsi vagyok, hogy vajon mégis Rák miért zárta be Charlie-t?
Mit tettek a szüleik, amiért Charlie apja börtönbe került? Na, de hát azért leginkább az a 2 kérdés járt a fejemben, ami szerintem mindenkinek, amikor elolvasta. Mégis miért vesztik el az emlékezetüket 2 naponta? És vajon Silas csókja ez alkalommal befolyásolja a történetet a további alakulásban?
SPOILERES RÉSZ VÉGE
Kapcsolódó kép

Végső véleményem:

Továbbra is nagyon érdekes, nem lapult el a történet. Rövid olvasmány volt, amin nagyon könnyen túl lehetett jutni. Imádtam. 5/5 Alig várom a következő részt. 

Nemsokára jövök egy új bejegyzéssel. Addig is Sziasztok,
Margarétablogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése