2017. július 10., hétfő

Stephenie Meyer-Twilight-Alkonyat


Sziasztok! A múltkor(Kerstin Gier-Silber Az Álmok Második könyve értékelésében már említettem, hogy a blogot baleset érte, ami alapján törlődött pár bejegyzésem. Ezt pedig most kezdtem el pótolgatni. Ma egy másik ilyen pótlással készültem, ami nem más mint az Alkonyat értékelése.A könyvről a fontosabb információkat megtaláljátok itt.

Stephenie Meyer-Alkonyat(Twilight Saga 1.)

Én és a Twilight Sorozat:


A Twilight sorozatot először filmben láttam. Méghozzá kismillió alkalommal.Hatalmas rajongó lettem.Emlékszem, hogy voltak posztereim a filmből, ám akkor még jobban Jacob párti voltam. Telt és múlt az idő és még mindig szerettem az Alkonyatot. Mindig megnéztem akárhányszor adták a TV-ben. Egy szép napon pedig elhatároztam, hogy elszeretném olvasni a könyveket is, mivel nem elég belőle.Ha jól emlékszem vissza arra az időszakra, akkor nem épp a legboldogabb időszakom volt. Hetedikes voltam és nagyon sok tanulni valóm volt. Szükségem volt valamire,ami teljes mértékben kirángat a való világból. És ekkor kezdtem el olvasni az Alkonyatot először. Emlékszem rá, hogy bekapcsoltam a telefonomon az Alkonyat zenei lejátszási listát a Youtube-ról( amit megtalálhattok itt) és ezt hallgatva olvastam a könyvet. Imádtam. Minden egyes mondatát. Ekkor még nagyobb rajongó lettem mint eddig. Mindenkinek ajánlottam a könyvet és a filmet is. Ekkortájt kaptam meg a vámpírbolond nevet is a családomtól, hiszen a kedvenc sorozatom pedig a Vámpírnaplók volt.A Twilight vált a menedékemmé úgymond. Tudtam, hogyha aggódok valami miatt, mondjuk egy jó kis vizsga miatt, akkor elég ha megnézem a filmet és minden helyre jön. Ha pedig a buszon ültem és hazavágytam a suliból akkor meghallgattam a zenét.Szóval az életem részévé vált a sorozat. Nemrég pedig Keresztanyum nekem adta az egész sorozatot, mert ő nem szerette volna tovább a polcán őrizni. Én fantasztikusan boldog voltam és elhatároztam, hogy újra olvasom mind a 4 kötetet. Szóval most ennek az újra olvasásnak vagytok tanúi. Lássuk is, hogy mit gondoltam az első könyvről így most, hogy másodjára olvastam el.


Véleményem:
A könyv borítója gyönyörű. Egyszerű,letisztult ám mégis fantasztikus. Egy csomó kedvenc pillanatomat a sorozatból megjelöltem így most leginkább azokat fogom felsorolni. Az első,amit megjelöltem amikor Bella először meglátja Cullenéket a menzán, aztán ugye az a bizonyos kémia óra, ahol először találkoztak, aztán ugye az első alkalom bioszon,amikor is beszélgettek.És ekkor el is kezdődött minden,amit Alkonyatnak nevezünk.Szerintem az első kötet sikerült a legjobban.Edward és Bella ebben a kötetben kezdik egymást megismerni és természetesen mi is ekkor ismerjük meg őket. Szerintem többet nem kell mondanom, mert úgy is mindenki tudja, hogy miről szól az egész történet szóval ezt most nem is részletezném. Tudom, hogy akárhányszor elolvasom mindig kapok valami újat a történetből.

Képtalálat a következőre: „twilight bella and edward we heart it”
Egy gyönyörű kép róluk

Végső Értékelésem:
5/5* A kedvenc könyvem egyike. Fantasztikus. Köszönöm Stephenie Meyer, hogy megírtad ezt  a könyv sorozatot.Számomra nagyon sokat jelent minden karakter innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése