2017. július 15., szombat

Colleen Hoover · Tarryn Fisher Soha, ​de soha Értékelés

Sziasztok! Mára egy könyv értékeléssel készültem számotokra.Most a Soha,de Soha című könyvről, amit Colleen Hoover és Tarryn Fisher írt együtt. A könyv tartalmát és további emberek véleményét olvashatjátok itt.

A könyvet nagyon sokan ajánlják a Moly.hu-n. Mindenki a második részről beszélt nemrég és azt értékelte, hiszen az nemrég jelent meg. Ezért döntöttem úgy, hogy megnézem hány oldal. Amikor megláttam, hogy milyen kis rövid könyvek ezek, egyből felmentem a netre és letöltöttem az első részt, amit el is olvastam egy napon belül(de csak azért, mert Trónok Harcát néztem legjobb barátnőmmel).A könyv borító fantasztikusan szép. Egy igazi nyári történetet rejt, ahogyan az a borítón is látszik.  A történet teljes mértékben egyedi, nem olyan, amit előtte már megírtak vagy százszor. Imádom, hogy rejtélyes volt,kusza. Mégis szerintem az egész könyv lényege az, ahogyan a szereplők megismerik önmagukat. Ahogyan egy külső szemmel magukra néznek és elgondolkoznak, hogy miért is csinálják azokat a dolgokat úgy ahogyan.
Képtalálat a következőre: „never never”
A magyar borító
A csók Charlie és Silas között tökéletes volt. Imádtam azt a jelenetet, amikor Silas a tömegben fogja Charlie kezét,hogy nehogy eltűnjön a lány. Tetszett, hogy nagyon nagy ellentétet állítottak a két szereplő közé és ebben az esetben nagyon össze is kuszálták a szerepeket. Most nem egy szegény, ám annál kedvesebb lányról van szó, akinek fantasztikusan jó kapcsolata van a testvérével. És a szegény lány nem néz, és csodálkozik, hogy a népszerű,bunkó srác miért pont őt választotta. Nem. Charlie a lány,akinek az anyja alkoholista és akinek az apja a börtönben van, maga is beképzelt és elviselhetetlen.Nincs jó kapcsolata a húgával és nem jó tanuló, nem bánik szépen a barátjával, sőt meg is csalja őt. Silas pedig ennek a szöges ellentéte. Jó srác, gazdag,fantasztikus családja van, jól kijön az öccsével, bár egy hibája van: Lekelezően bánik a házvezető nőjükkel, Ezrával.
Kapcsolódó kép
Az angol borító, ahol elérik egymást.
Rengeteg kérdést hagyott hátra  az első rész. Alig várom, hogy elolvashassam a második részt, amiben remélhetőleg kapok pár választ a kérdéseimre. Mindenkinek ajánlom az első részt, nem hosszú, szóval nem fogsz vele szenvedni, még akkor is ha nem szereted a romantikus könyveket.

Nemsokára jövök egy új bejegyzéssel. Addig is Sziasztok,
Margaretablogger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése