2017. július 3., hétfő

Az olvasási szokásom(My Reading Process)

Sziasztok! Ma egy olyan Book Tag-el készültem készültem számotokra, amit angolul láttam BookTube-on. A Book tag kitalálója Tashapolis. A videó elérhető itt. Bátorkodom válaszolni ezekre a kérdésekre.

1.(Az előnyben részesített olvasási formám:(.My Prefered Reading Format)

Akik már régebb óta olvassák a blogomat, mostanra már talán tudják, hogy leginkább nyomtatott formában szeretek könyvet olvasni. Van egy e-book olvasóm, amit ballagásra kaptam, de nem csak azon olvasok. Persze, sokszor olvasok e-book-ot is,amikor ahhoz van kedvem, de leginkább nyomtatott formában olvasok.Aminek nincs más indoka, csak az, hogy nem annyira érzem, hogy haladok vele. Általában könyvtári könyveket olvasok,de azért olvasok meglévő könyvet is, csak ők sajnos háttérbe szorulnak a könyvtári könyvekkel szemben, hiszen azokat határidőre olvasom. Hangoskönyveket pedig nem annyira hallgatok. Igazából 1 könyvet olvastam el úgy, ami nem más volt mint: Jane Austen: Büszkeség és Balítélet.

2.Mit szeretek olvasni(What I love to read):

Képtalálat a következőre: „bookworm pinterest”
,,Az edzésem az ágyban olvasás,addig amíg fájnak a kezeim.
Ez egy nagy téma. Leginkább fantasy regényeket,sokat is olvasok ilyeneket.Továbbá imádom az ifjúsági regényeket, ilyen téren mindenevő vagyok, bár a kedvenceim, amik valamilyen betegséggel foglalkoznak, és azok amelyikben LGBT vonal is megtalálható.A romantikus könyvekkel pedig mindig meg lehet vigasztalni. Szépirodalmat ritkán olvasok, inkább a kötelezőket, vagy egy-két kötetet, ami már nagyon régóta érdekel.Képregényeket nem nagyon szoktam olvasni, bár szoktam mangát olvasni. 1 mangát teljesen ki is olvastam, tudom nem nagy teljesítmény ahhoz képest, hogy valaki ennyi idős korára már egy csomót elolvasott.Ez az egy manga pedig nem más mint Hino Matsuri-Vampire Knight manga sorozata, amit angolul olvastam el.Mindenesetre mindenféle könyvet szeretek,kivétel a sport,szakács és életrajzi könyvek és krimik,ezek nem kötnek le engem.

3.Milyen típusú olvasó vagyok(What kind of reader am I):

Közepes olvasási sebességem van. Nem sok időbe telik általában, hogy befejezzek egy könyvet, de azért nem tudok percek alatt vagy órák alatt kiolvasni egy 500-600 oldalas könyvet. Nekem az olyan hosszú könyvekhez idő kell, néha pihentetni kell a könyvet. Olyankor nézek egy jó sorozatrészt(vagy ötöt) vagy egy-két filmet és folytatom az olvasást.Nem nagyon képzelem a szereplőket el, nem képzelek el hozzájuk egy színészt vagy énekest, csak nagyon kivételes alkalomkor. Általában a könyvborítón lévő személyek megfelelnek a fantáziámnak. Persze, ha van belőle film, akkor megnézem előbb, hogy hogy néznek ki filmben a szereplők és akkor már amikor olvasom a könyvet, olyan, mintha már nézném a filmet. Nem tudom, hogy ennek mennyire van értelme, de én értem. 

4.Hogy változtam, mint olvasó(How I've changed as a reader):

Meséltem már arról,hogy gyerekkoromban hogyan is szerettem meg az olvasást ebben a bejegyzésemben. Nem sokat változott ez azóta. Talán annyi,hogy mostanában elkezdtem jegyzetelni olvasás közben, hogy jobbak legyenek az értékeléseim. De a lényeg a mai napig ugyanaz maradt meg számomra. Olvasni, hogy kicsit más világokat is megismerjek és hogy kicsit kilépjek a való világból.

Nemsokára lesz újra bejegyzés, addig is Sziasztok és legyen Csodálatos Nyaratok!
Képtalálat a következőre: „bookworm pinterest”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése