2017. június 3., szombat

BookTag


Sziasztok!Ma egy Book Tag-el készültem számotokra. Erre a BookTagra Reddemon hívott ki a Moly.hu-n. Az ő teljesítését itt találhatjátok meg: https://moly.hu/karcok/918052
Köszönöm a kihívását.

1.Melyik könyv van a legrégebb óta a polcodon?
8évesen kezdtem el olvasni és az első könyvemet is abban az évben kaptam. Ez pedig egy Geronimo Stilton könyv volt.(Ha jól emlékszem) Mert az is lehet, hogy Nagy Natáliától volt a Nap születésnapja. A lényeg, hogy nemsokkal egymás után kaptam mindkét könyvet.

2. Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ezelőtt és mit fogsz ez után?
Jelenleg John Green- Csillagainkban a Hiba című könyvét olvasom. És imádom. Ez a kedvenc könyvem, szóval ez egy újra olvasás. Ha végeztem vele, akkor jön is az értékelésem.
Ezelőtt Gaura Ágnestől olvastam el a Vámpírok Múzsája könyvet, mivel idén életemben először részt veszek a 7.Mini Könyvklubban. Az értékelésemet a könyvről itt el is olvashatjátok:http://anapmindigsut.blogspot.hu/2017/05/gaura-agnes-vampirok-muzsaja-ertekeles.html Ezután van egy pár könyv betervezve, de valószínűleg a 7.Mini Könyvklubb Júniusi könyvét fogom elkezdeni olvasni. Ami nem más mint A Varázslók Lev Grossman-től.Én már nagyon várom, hogy olvashassam. Természetesen arról is lesz Blogbejegyzésem.

3. Melyik az a könyv, amit mindenki szeret, de te utálsz?
Utálni semmit nem utálok, maximum nem annyira tetszik a könyv.Ilyen például Erin McCahan- Szerelem és más fura szavak könyv, amit egyszerűen nem értek. A másik ilyen könyvem pedig Kemény Zsófiától az Én Még Sosem című könyv. Azt, hogy miért nem tetszett ez a 2 könyv itt olvashatjátok: http://anapmindigsut.blogspot.hu/2016/03/inkabb-ne.html. De nem csak 2 könyv tartozik ide, hanem jóval több. A közeljövőben szerintem készítek is majd olyan blogbejegyzést is, ahol azokról a könyvekről fogok írni, amiket abbahagytam/utáltam.

4. Melyik az a könyv, amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy egyszer elolvasod, de valószínűleg nem fogod?

Így nem merem kijelenteni, hogy soha nem fogom elolvasni,mert az erős túlzás. Mert ki tudja, lehet, hogy változok és akkor elolvasom. Szóval jelenleg nincs ilyen könyvem.

5. Melyik az a könyv, amit nyugdíjas korodra is megőrzöl?
Mindegyik könyvemet szeretném megőrizni, de leginkább John Green-Csillagainkban a Hibáját és a Harry Potter sorozatot, hogy majd a gyerekeim/unokáim is elolvashassák őket.


6. El szoktad olvasni az utolsó oldalt előbb, vagy kivárod a könyv végét?

Van amikor elolvasom a könyv végét, de sosem értem hogy mi az amiről beszél. Leginkább szeretem kivárni míg oda érek, mert szerintem az úgy sokkal érdekesebb mintha végig tudnám a befejezését.

7. Köszönetnyilvánítás: papír- és tintapazarlás vagy érdekesség?
Általában elszoktam olvasni, de csak úgy átfutom őket. A rajongós részt mindig elolvasom.A kedvenc könyveimnél persze végigolvasom.

8. Melyik karakterrel cserélnél szívesen helyet?
Nehéz kérdés,de szerintem Blue Sargent-el a Hollófiúk című könyvből a barátai és az események miatt is. De csak max egy hétre cserélnék vele helyet, mert szeretem a saját életemet.

9. Van olyan könyv, ami valami különlegesre emlékeztet az életedben? (hely, idő, személy)
Számomra ilyen Elizabeth Chandler: Akit ​egy angyal megcsókolt könyve,amit egy kicsit nehezebb időben olvastam és imádtam. De egy csomó könyvem köthető emberekhez.

10.Mondj egy könyvet, amit érdekes módon szereztél meg!
Jojo Moyes- Mielőtt Megismertelek. Azt, hogy hogyan is szereztem meg végül itt olvashatjátok el:https://moly.hu/konyvek/jojo-moyes-mielott-megismertelek/en-es-a-konyv/nikol24

11. Adtál már valaha könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek?
Legjobb barátnőmnek vettem meg a legeslegkedvencebb sorozatának első részét,ami nem más mint A Beavatott Veronica Roth-tól.

12. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?
Nem nagyon szoktam könyvet magammal vinni suliban, hiszen ha viszem akkor egyszerűen senki/semmi nem gátol meg és olvasok. És ilyenkor akár órán is, aminek a tanulmányi átlagom egyáltalán nem örül. Szerintem Leiner Laura- Szent Johanna Gimi sorozatjának a 8.része volt velem sok helyen, még fogszabályzáson is.

13. Van olyan kötelező olvasmány, amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz?
Jelenleg középiskolás vagyok, szóval ez a kérdés nálam nem játszik. És azért sem, mert világéletemben minden kötelező olvasmányt elolvastam amit kaptam.


14. Használt vagy új könyvek?

A Könyveim 80+% új könyv. Szerintem ezzel mindent elmondtam. De szeretem én a használt könyveket is, de valahogy sosem találok jó könyvet az Antikváriumban.

15. Olvastál valaha Dan Brown-könyvet?
Nem, még nem.Egy kisbabának érzem még magam az ő könyveihez. Majd idővel biztos elolvasok tőle valamit.

16.Megtörtént már veled valaha, hogy a filmadaptáció jobban tetszett, mint maga a könyv?
Nagyon ritka dolog, de történt. Lewis Caroll:Alice Csodaországban és Alice Tükörországban számomra sokkal jobb filmben mint könyvben.


17. Volt már veled valaha, hogy éhes lettél olvasás közben? Szakácskönyv is számít.

Az időm 99%-ában éhes vagyok. Szóval jobb kérdés, hogy melyik könyv közben nem. Az pedig Markus Zusak: A Könyvtolvaj című könyve. Az értékelésem a könyvhöz: https://moly.hu/konyvek/markus-zusak-a-konyvtolvaj/en-es-a-konyv/nikol24

18. Ki az a személy, akinek könyvajánlását mindig megfogadod?
Számomra ez az ember VirágBlogger. Nagyon érdekeseket ír és szerintem fantasztikus amit csinál.Ő a példaképem, ha lehet Így mondani a Blogolásban.

19. Van olyan könyv a komfortzónádon, kedvenc műfajodon kívül, amit végül imádtál?
Jon Krakauer-től az Út ​a vadonba című könyv volt olyan számomra, amire azt hittem, hogy nem fog tetszeni,de végül mégis tetszett. Nagyon is. Egyébként ez egy választható könyv volt számomra a kötelezők mellé.

Ennyi lenne ez az egész BookTag. Mégegyszer köszönöm Reddemon-nak, hogy kihívott. Élveztem megválaszolni ezeket a kérdéseket is.Az én kihívottaim nemmások, mint:

@Virágblogger
@OneBreathBook
@RVivi
@Lili98 és @Fancsee

Remélem még nem csináltátok meg ezt a BookTag-et.Szívesen olvasnám a ti válaszaitokat is ezekre a kérdésekre.

Köszi, hogy itt voltatok, nem sokára újból jelentkezem. Addig is mindenkinek legyen Szép Napja! :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése