2016. március 6., vasárnap

Inkább ne!

Boldogan vettem meg a könyveket,esetleg kivettem könyvtárból és hatalmasat csalódtam bennük.

Kemény Zsófi- Én még sosem
Kemény Zsófi: Én még sosem
Nagyon rég óta ott van a kívánságlistámon. Nagyon megtetszett a fülszövege és a könyv hátulján lévő szöveg is megerősített ebben. A borítója pedig csak dobott az egészen. Persze,hogy kivetettem amikor megláttam a könyvtárba, de hatalmasat csalódtam benne.Az író nő fiatalsága miatt is kellet volna,hogy izgalmas legyen. De mégsem. A sok szleng,káromkodás és az értethetetlenség rettentően zavaró. A történet Ágó szemszögéből kezdődik. Nagyjából a 20.oldalon kiderül,hogy Ágó fiú és nem is lány! Az első fejezet Szilveszter napján történik. Toma berúg,cigizik majd bemegy kártyát jósoltatni,füvezik majd ablakpárkányra ül. Izgalmas kapcsolatba kerül Eszterrel. Majd kimegy,iszik és hány. A történet 3 szemszögből van írva: Ágó,Toma és Eszteréből. Az egyik dőlt betűs,a másik vastag betűs a harmadik normálisan írva. Személy szerint én a vastag betűs és a normális között nem is vettem észre a különbséget. Olyan szintű káromkodásokat olvastam,hogy az hihetetlen. Én is kamasz vagyok,én is káromkodok. De ez a könyv meglepett és elborzasztott. Ennyi káromkodás zavaró és undorító hatást keltett bennem. 

Erin McCahan- Szerelem és más fura szavak
Mccahan, Erin: Szerelem és más fura szavak
Karácsonyra kaptam nagyszüleimtől és egyből nekileselkedtem. A moly.hu-n 86%-százalékra volt értékelve. Nekem tetszett,mert nem vagyok ennyire okos. Nem tudtam felfogni egy ennyire okos lány gondolkozási módját.Azt,hogy egyszerre jár főiskolára és gimnáziumba is főképpen. Csak hab a tetéjére amikor egy tanár lép a szerepbe akivel összejön. Na, ne ugrassúk egymást! a 20év körüli tanár és egy 16 éves gimnazista/főiskolás lány szerelme? Engem nem érdekelt. Szenvedtem vele egy ideig,majd hagytam. Nem kötött le annyira.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése